typeH.net, votre forum du du type H, HP, HV, HW, HX, HY ou HZ
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Bienvenue Invité sur typeH.net, votre forum du type H, HP, HV, HW, HX, HY ou HZ

AccueilS'enregistrerConnexion
Derniers sujets
» PASSER DE 2 PLACES A 5 PLACES
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyVen 23 Oct 2020, 08:38 par Je je

» restauration de guizmo
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMer 21 Oct 2020, 06:00 par zèbre69

» Résurrection HY de 61'
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyJeu 15 Oct 2020, 17:25 par Je je

» Restauration de mon HY de 1972 ESS
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyLun 05 Oct 2020, 14:20 par cbob

» le voila enfin!!
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptySam 26 Sep 2020, 18:23 par Fab le Sanglier

» 6v 12v
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyVen 18 Sep 2020, 21:54 par Je je

» Mon nouveau HY
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyVen 18 Sep 2020, 21:47 par Je je

» restauration hy 72 de 1969
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyLun 07 Sep 2020, 10:39 par Doremi

» HY 1964 de famille
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMer 03 Juin 2020, 16:35 par nicoh

» Présentation du H de de Cricri821951
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMar 05 Mai 2020, 12:09 par nicoh

» Présentation : Type H de Jillome
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyVen 17 Avr 2020, 11:00 par jean michel

» mes restaurations
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyLun 16 Mar 2020, 20:43 par Alkebarde

» HY 78 EDF de 1974 en vidéo.
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyJeu 12 Mar 2020, 20:18 par Alkebarde

» Le |.°/^\°.| de Felix.
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyJeu 27 Fév 2020, 19:57 par Felix HY

» les c4
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyVen 10 Jan 2020, 23:34 par Invité

Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel

Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
The Bonk

The Bonk

Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyJeu 28 Juin 2012, 11:39

Merci beaucoup.
Revenir en haut Aller en bas
The Bonk

The Bonk

Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMer 11 Juil 2012, 18:31

Now with air conditioning-
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Hy_tai17
Invité
Invité
Anonymous

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMer 11 Juil 2012, 20:17

Là au moins, aucun problème lol!
The Bonk

The Bonk

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMar 24 Juil 2012, 18:59

More rust chopped out.
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Image-12

Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Image10
The Bonk

The Bonk

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyLun 13 Aoû 2012, 23:47

Spare wheel section repair.
Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Photo11
The Bonk

The Bonk

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyLun 24 Déc 2012, 19:07

Does anyone know where I can buy a steel right side rear wing?
I met someone at the ICCCR Harrogate this year who said that he would start to produce them. I seem to have lost his business card. I think he was from Holland.
Any help much appreciated.

Merry Christmas.
Tipiak

Tipiak

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMar 25 Déc 2012, 10:10

have you seen "team hy Holland" ? I guess that they are the one you're looking for...
http://www.typeh.net
The Bonk

The Bonk

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 EmptyMar 25 Déc 2012, 21:18

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel    Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel  - Page 2 Empty

Présentation & Restauration : (In English) Photos of my '82 Diesel
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2